Hledání:
Zákazník: Nepřihlášen
Předměty k sublimaci
Novinky a speciální n...
Kalendáře, diáře, nov...
Psací potřeby
Kancelář
Elektronika a přísluš...
Nože, nářadí, outdoor...
Drobné dárky
Textil
Tašky, peněženky, deš...
Domácí potřeby a hrnky
Krása, zdraví, osobní...
Výprodej

Najdete u nás výrobky značek
Arco

Balmain

BestinTown

Bosch

Case Logic

Centrixx

ClikClak

Crossing

Dunlop

Erga

ETC

KenHom

Laguiole

Lamy

Marksman

OrientExpress

Parker

PaulBocuse

PierreCardin

PGA Tour

Rotring

Samsonite

SilverMatch

Slazenger

SpiritofStLouis

TodoModo

Trendline

USBasic

Victorinox

Waterman

Předlohy k potisku 05.09.2008

Vzhledem k tomu, že rozhodující část předloh pro potisk je zasílána mailem,
tedy bez osobního jednání se zákazníky, žádáme klienty o dodržování zásad, garantujících následnou spokojenost s výsledkem tisku.
  Předem děkujeme za dodržování těchto zásad, urychlí i zkvalitní to naši komunikaci.

  • zasílejte nám pouze bezproblémové formáty, nejlépe v cdr, eps nebo ai, popř. v PDF. Nejlepší zkušenosti máme s předlohami vzniklými v programech Corel a Illustrator.
  • současně přiložte i náhled například v jpg či pdf.
  • pokud zasíláte pro potisk podklady v pdf, nezapomeťe, že pdf soubor musí obsahovat také vektory.
  • předlohy zasílejte vždy s textem převedeným do křivek, jinak neručíme za záměnu fontů. Předlohy zpracované ve vektorových programech typu Adobe Illustrator a CorelDraw nesmí obsahovat importované obrazové soubory. Takové předlohy totiž není možné dále zpracovávat v naší předtiskové přípravě.
  • používejte jen předlohy, zpracované v programech, pracujících s vektorovou grafikou, bitmapy či obrázky z Wordu a Excelu vám vrátíme jako nevhodné pro další zpracování, popřípadě Vám jejich zpracování budeme účtovat samostatně.
  • předlohy pro ofsetový tiskmusí být ve správném rozměru, barevném režimu, rozlišení a se všemi náležitostmi (ořezové značky, spadání...) tiskového pdf. Pokud zákazník trvá na přesné barevnosti (CMYK), je třeba spolu s podklady dodat i kalibrovaný nátisk.
  • barevnost definujte jednoznačně, nejlépe v Pantone.
    Například "červená" není zrovna jednoznačné určení.
    Nezapomínejte také, že na tmavém podkladu bude výsledná barva vypadat jinak než na bílém. Totéž platí pro různé materiály; například logo tištěné sítem na bavlnu nemůže mít shodnou barevnost jako totéž logo v katalogu tištěném ofsetem na křídový papír.
  • výjimku z barevnosti tvoří výšivka, neboť barevnost nití nekopíruje barevnost Pantone vzorníků.  Pokud zadáváte u výšivky barvu číslem Pantone či jinak, vybereme vám nejbližší možný odstín dle našeho vlastního uvážení. V případě dohody a časových možností můžeme udělat vzorek výšivky.
  • pracujeme na počítačích typu PC; podklady ve formátu MAC nás proto mírně zdržují a v některých případech nejsme schopni je zpracovat.
  • ztrátové komprese typu jpg nebo gif v 95% případů vylučují kvalitní výsledek, jsou však vhodné pro náhledy umístění tisku na předmět
  • otevřeme i všechny archívy typu zip, rarap., které oceníme i kvůli zmenšení přenášeného objemu dat
  • posíláte-li objednávku bez předlohy či naopak, nezapomeňte je jednoznačně vzájemně identifikovat
    (někteří se omezují na stručné "posílám předlohu k těm objednaným tužkám", jiní ani to ne - obojí velmi zpomaluje vyhledávání souvisejících zakázek a vesměs si vynucuje další nadbytečné telefonování)
  • pokud nám posíláte více předloh, definujte jednoznačně, která má být tištěna na které předměty, aby nedocházelo k záměnám, co kam patří.
    Pokud od nás již máte Potvrzení zakázky, vždy uveďte i jeho číslo.
  • nejraději máme ty, co posílají předlohu hned s objednávkou, dobu zhotovení totiž vždy počítáme až od dodání předlohy a schválení korektury.
  • Ke každé zakázce s potiskem vám pošleme korekturu v pdf.
    První korektura je zcela zdarma,stejně jako její oprava, pokud nás upozorníte na naši případnou chybu. Naopak druhá korektura, vyvolaná požadavky, které mohl či měl zákazník upřesnit už při úvodním zadání, je již placená. Účtujeme také úpravy předloh, dodaných v nevyhovujících formátech.
  • Podpisem korektury potvrzujete její úplnou správnost, čtěte ji tedy velmi pozorně. Následné reklamace případných chyb potisku jsou marné, pokud jste je přehlédli již v korektuře.
  • Nezapomínejte při elektronické komunikaci uvádět i Vaši adresu
    a telefon/fax. Občas dostáváme maily s přílohou beze slov a začíná pátrání, kdo je odesílatelem.
    (občas tak postupují studia, která jsou jen požádána o předání podkladů)

Doporučujeme Vám také prostudovat naše obchodní podmínky a ceníky veškerého potisku.

   Více zde


KATALOG a E-SHOP
KALIBRAČNÍCH ZNAČEK
PRO METROLOGII
najdete na adrese:
http://www.kalibracky.cz/